HTML

Dr Halász Zsolt blogja

Össze-vissza gondolatok élet(em)ről, világról. Megérteni: világot, önmagamat.

Friss topikok

Linkblog

Megkéstem

2007.12.29. 01:14 Dr Halász Zsolt Szekszárd

 

Úgy gondoltam vala', hogy havi kb. 2x írok. Nem jött be; túl tömény az életem. Soha ennyit nem implantáltam '94 óta, mint decemberben. Már ez is sok időt+energiát kíván; sokszor éjszakánként implantációt terveztem( http://www.fogpotlasklinika.hu/nobelguide.html ). A laborunkat is majd szétszakítottuk a cirkónium pótlások (http://www.fogpotlasklinika.hu/eset.html ) sikere miatt. Munkám =hobbim. De sokminden más érdekel, a kedvencemről mesélek.

            Nov. eleje, Debrecen, 3 napos személyiség-fejlesztő(?) szeminárium. Menis nevezetű, karizmatikus, Londonban élő egyiptomi tartotta, napi 12 órában. Ma is elszorul a torkom a meghatódástól ha rágondolok. Nem a szokásos gazdagság-siker-érvényesülés célja volt. Légy boldog, tudatos, kiegyensúlyozott, tapasztald meg A SZERETETET – nyálasan hangzik? Elmondhatatlan mit tapasztaltam meg magamról, a világról, másokról, a korlátaimról (ez régóta életfeladatom!)…a kiegyensúlyozottság mellékterméke lehet a siker, dönthetsz, akarod-e? – mert nem is oly fontos. Mindenem megvan, furcsa hogy pont én mondom, ? – pedig nincs számomra a pénznek nimbusza; érzelem mentes a viszonyom hozzá; csak szám, mely mértékegysége a forint; szabadságom eszköze.

Közhiedelem: a gazdagok boldogtalanok; pedig sok a kedves, segítőkész, normális, jókedélyű. A siker tanulható, egyszerű szabályokkal! Ha személyes környezete számára építő, miért kivetnivaló? Irigység? – a sikeres ember ellen irányuló negatív érzés, amitől az irigy szenved! – nem kell foglalkozni vele; az irigy ember baja, ismerje fel, küzdjön ő önmaga érzése ellen. Az élet helyzeteket teremt, a viszonyunkat ezekhez elhatározásunk, hozzáállásunk szabja meg (ld. Az élet szép c. film). Negatív érzelem fűz személyhez, eseményhez, tárgyhoz, stb. (gyűlölet, irigység, féltékenység, félelem, etc.)? Én magam váltom ki ezen érzéseket! Nem az ok a hibás, hanem én! Másképp is felfoghatnám. A kuzuson alig foglalkoztunk pénzzel/sikerrel. Sokak boldogulásának gátja a pénzhez való negatív viszony, a belénk nevelt hülyeségek/sztereotípiák (pénz nem boldogít; teve a tű fokán…,stb.) miatt. Miért pazarolok ennyi szót mégis a nem is oly fontos pénznek? Mert a világhoz/helyzetekhez/ problémákhoz való viszony objektív mérőszáma. Milyen a pénzhez a viszonyod? Ft-ban precízen mérhető: mennyid van? Kevés/ elég/ sok? Mert gyakran hasonló hozzáállási problémáink vannak az élet más területein is.

A Ft-ot mindannyian értjük, így ebből az irányból közelítettem a témát; a kuzus témáinak ez csak a töredéke. A többi elvontabb, de sokkal fontosabb. Bűntudat; feldolgozatlan lelki terhek; szülőktől/társadalomtól örökölt kóros/káros gondolkodási minták; merj, a világ(mindenség) segít; komfort zónádból lépj ki, stb. El kell menni, részt venni!

 E szemináriumra jutásunk (Ágival) érdekes. Fura férfibarátság alakult ki 1 éve 5 férfi (köztük én is) közt. (Egyikük A.J.Christian - vkinek e név mondhat vmit beállítottságunkról). Közülünk Zoli részt vett Menis kurzusán. Vagyonos lévén, elhívta és fizette Menis összes költségét, barátjainak és alkalmazottainak felajánlotta az ingyenes részvétel lehetőségét. 50-en voltunk. Zolival életemben 3-4-szer találkoztam, és barátomnak nevezem?! Meglepődtem az idő és számok jelentéktelenségén, mikor átgondoltam a velük töltött időcskét – főképp barátságunk mélységéhez képest (nehezen barátkozom). Első találkozása ötünknek, egy Abádszalókon végigbeszélgetett hétvégén volt,  életem egyik legkedvesebb emléke, mert hihetetlen bensőséges, mély barátságokra leltünk…4 „ikertestvérem” lett. Nem  vagyunk napi kapcsolatban, valahol ők mégis vannak „nekem”.

Márciusban jön Menis ismét. Kötelességem ezután e katartikus lehetőséget, tapasztalást, örömöt klinikám dolgozóinak(http://www.fogpotlasklinika.hu/kollektivank.html ) megadni, hátha élnek vele. Majd tudósítok…

hzs

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drhalasz.blog.hu/api/trackback/id/tr58277879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása