HTML

Dr Halász Zsolt blogja

Össze-vissza gondolatok élet(em)ről, világról. Megérteni: világot, önmagamat.

Friss topikok

Linkblog

Blog és én?!

2007.11.06. 15:55 Dr Halász Zsolt Szekszárd

Klinikám online-marketingjében szakértő srácok ajánlották, hogy blogoljak. Gondolkodtam + kérdezgettem…mindenki bíztatott! Ha érdekes közlendőm lenne is, nehéz az egyensúlyozás. Nem vagyok politikus, hogy csak a marketingért írjak (meg az egyik legsikeresebb magyar magán klinikának szüksége van erre?). Ha őszintén írok, lehetek csak hiteles. És kíméletlen, tényszerű, érzelem mentes igyekszem lenni nemcsak másokkal, leginkább önmagammal. Munkámnál is fontosabbnak tartom személyiségem tudatos megismerését és a világ(mindenség)gel való kapcsolatom alakítását. Határozott, az általánostól gyakorta jelentősen eltérő a szemléletem. De hol az a határ, ahol még nem lesz önmagam számára káros az efféle kitárulkozás? Ha tényleg olvasni fogják e blog-folyamot (patak?), sokan rám csodálkoznak majd, hogy mik nem érdekelnek? Sokan megszeretnek; másoknak elfogadhatatlan lesz világlátásom…akiknek esetleg eddig olyan „aranyosnak” tűntem. Szóval, kell ez nekem? Hát ezen agyaltam fél évig. Döntöttem: lesz blog. Mit veszíthetek? Néhány olyan ember fog kerülni, aki eddig - engem félreismerve - kereste barátságom? Egyesek elkerülik majd a klinikám, mert másként gondolkodom mint ők, és elveszítem szimpátiájukat? - rosszul tennék, mert szaktudásunk, klinikánk egyedülálló felszereltsége attól még őrajtuk is segíthetne.  Viszont nyerhetek értékesebb, mélyebb kapcsolatokat. Szerencsére klinikánk abszolút túlterhelt, néha hónapokat kell várni bizonyos kezelésekre, így megkockáztathatom e játékot. Ha szokatlan látásmódom egyeseknek könnyebbé tesz pillanatokat, már megérte. De ugyanúgy remélek én is épülni az együttgondolkodásból – mert viszont várom a(z akár provokatív) reakciókat! Remélem így, közösen terelgetjük a folyamunkat.

Politika nem lesz. Utálom, hogy jobb- és baloldali gyűlöli egymást. Az élet 1000 szeletéből a politikai beállítottság csak egy a sokból. Barátságok mentek tönkre ilyen hülyeségen: lelkileg közelállók éppen csak pártállásban különböztek…hittek ámokfutó, hatalom és pénzéhes politikusoknak…kettétört egy ország lelkileg; pedig egy a célja mindenkinek: BOLDOGulni.

Hobbik+ amiket szeretek (olyan mint embert barátjáról): Müller Péter, A J Christian, Hamvas Béla, Márai Sándor, klasszikus zene, öreg autók, halak, madarak, japán juharok, természet, hó, hegyek, köd, imádok síelni (de csak középszerűen tudok).

Nem tudom még milyen rendszeresség lesz az írásokban. Kíváncsian várom a folytatást.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://drhalasz.blog.hu/api/trackback/id/tr2220352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása